FANDOM

"Тражи се радник/Traži se radnik" (eng. Help Vanted) je epizoda Sunđer Boba Kockalone iz prve sezone. U ovoj epizodi Sunđer Bob se zaposli u Kebi Krabi.

Likovi Edit

Sinopsis Edit

Help Wanted 004

Na dnu mora publika sazna za mali grad zvan Koralovo; narator sa Francuskim naglaskom nam priča o lepotama podmorskog sveta. Narator nam pokaže njegova omiljena biča pod morem, Sunđer Bob Kockalone, u ananasu gdje živi žuti i porozni Sunđer Bob mirno spava u svom krevetu s tri dušeka i skakaonicom iznad. Pored njega je njegov ljubimac, Gari, on spava, i pored Sunđer Boba je budilica, koja se glasno uključi i probudi ga.

Sunđer Bob se popne na skakaonicu i kaže Gariju da je "veliki dan", ali Gari mu odgovori sa jednostavnim "mjau". Sunđer Bob skoči sa skakaonice i sleti u odelo u kojem su kockaste pantalone, bela majica i crvena kravata. Da se pripremi za dan, počne dizati vagu na kojoj su zakačene dve igračke, i jedva ih digne i baci ih na pod. Onda kaže "Spreman sam" i prođe pored glave s Uskršnjeg ostrva i smeđe stene. Kamen se digne i pokaže morsku zvezdu zvanu Patrik, koji navija za Sunđer Boba, ali padne s kamena na facu.

Kad se pojavi preko puta Kebe Krabe (ili Krasti Krabe), Sunđer Bob se uzbudi jer će pitati šefa može li biti kuhar i odgovoriti na zov table za potragu radnika. Ali se preplaši i okrene se da ode, no Patrik je tu da objasni Sunđer Bobu da je spreman biti kuhar. Sunđer Bob se opet uzbudi i vrati se Kebi Krabi.

Lignjoslav Pipak, blagajnik Kebe Krabe ko čisti grafiti sa prozora, vidi kako Sunđer Bob prilazi i očito je nezadovoljan, pita se zašto dolazi. Primeti tablu i preplašen beži da priča sa šefom i vlasnikom restorana, Evgenije Kraba. Pre nego šta Lignjoslav išta kaže, Sunđer Bob uđe i samouvereno kaže da želi da se pridruži Krabinoj Posadi.